tisdag 5 juli 2011

Visa var skåpet ska stå

Igår var det dags igen, jag drog ett race och plockade Kalmar minus tre zoner. Jag har inte råd att ligga på sofflocket om jag ska vinna i regionen. Drygt 4000 poäng skiljer nu mig och Fredrick åt... Inte bra... Jag måste nu aktivt försvara zonerna så jag kan hämta in tim-bonusen.

Jag räknade lite på det hela igår... 63 timmar mer än Fredrick måste jag hålla zonerna för att ligga jämsides med honom, förutsatt att han inte får mer än 10 poäng per timme.

Jag fick hålla alla zoner utom Falconfield under natten, det känns skönt men jag vaknade i morse av att han var ute på en cykelrunda och plockade alla zoner längst vägen, detta gjorde att jag fick ta en omväg till jobbet för det är inte acceptabelt i detta läget att låta honom dra ifrån igen. Jag rättade till situationen och känner mig förhållandevis nöjd med resultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar