tisdag 28 juni 2011

Jag äger Kalmar!

Måndag 27:e juni: Jag började morgonen med att ta tillbaka kungakronan från Fredrick... Härligt!!!

Under lunchen passade jag på att rensa runt i Kalmar, jag plockade alla centrala zoner och avslutade med att äta lunch nere vid Ölandskaj, väldigt vackert måste jag säga.

Efter jobbet tog jag de söderbelägna zonerna, Malmsquare, Esplanad, Kingsquare, Margareta, Falconfield, Lasarettet och avslutade sedan med en härlig gå-turf till StensöZone. En härlig fem km lång runda på 40 minuter.


Efter en välbehövd dusch åkte jag till Öland för att plocka Islebridge och Ferrytown också innan det var slutturfat för denna dag, totalt 24 zoner var jag då ägare till!!

Senare på kvällen ser jag att det har dykt upp två nya zoner i Kalmar, CalmBaron och Calmislet. De måste jag ta imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar