onsdag 29 juni 2011

Cykelturf - Ett roligt sätt att vara hälsosam

Idag fick jag ett infall att cykelturfa. Jag tillhör inte kategorin som tycker att motion är roligt men idag hade jag faktiskt riktigt roligt. Två minuter var det ända som skiljde mig från “Eager beaver“ medaljen men jag får ändå vara nöjd med min prestation. Det blir definitivt fler försök, det kan jag lova...

Nöjd och belåten över att äga alla zoner i Kalmar funderade jag på om det är dags att plocka upp spinningskorna fran källaren...

Jag undrar hur länge Fredrick står ut med mig. Han måste tycka att jag är som en irriterande mygga som är omöjlig att slå ihjäl, jag bara njuter :-)

Då jag var hemma igen och hade duschat såg jag att han hade tagit tillbaka sex zoner... Ja, ja, han får väl ha dom då... Han vet ju innerst inne att jag är kung i Kalmar ;-)

1 kommentar:

  1. Nu när jag har T2 så kommer jag återgå till det normala. Jag har Kronan och det ska otroligt mycket till för att jag ska förlora den igen. Passa på att ta screenshots nu medans du ligger etta - det lär dröja tills det händer igen!

    /FredrickTurfare - Kalmars Turfkung!

    SvaraRadera